Україна, Київ
вул. Коновальця Є. 31
пн-пт: 09:00 - 18:00
| cб-нд:  вихідні

Вчені виявили, які аромати підштовхують до купівлі дорогих речей

Група вчених з Технологічного інституту Стівенса, міського університету Нью-Йорка і Університету Темпл довели, що “теплі” аромати, такі як аромат кориці, можуть підштовхнути до купівлі дорогих речей.

В результаті експерименту вчені виявили, що запах кориці особливим чином впливає на мозок людини. “Коли люди, перебуваючи в закритому приміщенні, вдихають теплі аромати, вони відчувають себе розслабленішими, – кажуть автори дослідження. – Це може спонукати до купівлі дорогих речей, щоб таким чином повернути собі відчуття владності і широких можливостей”.

Ці висновки можуть зацікавити магазини, власники яких хочуть збільшити свої продажі. “В роздрібній торгівлі легко маніпулювати людським сприйняттям за допомогою оточення, наприклад потужним впливом запахів”, – стверджують автори експерименту.

Так, багато супермаркетів на власному досвіді переконались, що аромат випічки і шоколаду примушую клієнтів витрачати більше, ніж вони планували. Тепер до таких запахів можна додати і запах кориці.

 

За матеріалами ТСН

http://news.finance.ua/ru/news/~/343865

Повернутись до списку статтей
×