Україна, Київ
вул. Коновальця Є. 31
пн-пт: 09:00 - 18:00
| cб-нд:  вихідні

Оплата / Доставка

Оформити замовлення на нашому сайті Ви можете цілодобово в робочі, вихідні та святкові дні.

Способи оплати:

  • Безготівковий розрахунок: Ви оформляєте замовлення на сайті (в корзині можна додати електронні варіанти документів), Вам телефонує менеджер для уточнення деталей замовлення і надсилає рахунок-фактуру з банківськими реквізитами для оплати, відвантаження товару відбувається лише після повної оплати замовлення. Оплата здійснюється з розрахункового рахунку Вашої організації або в касі відділення будь-якого банку.
  • Готівкою: Ви оформлюєте замовлення на сайті, вказуєте цей вид оплати і спосіб доставки, оплата здійснюється після отримання товару готівкою кур'єру.
  • Онлайн оплата MasterCard, Visa, LiqPay: при оформленні замовлення можна подзвонити нашому менеджеру, уточнити наявність на складі та сплатити онлайн банківською карткою без комісії. Оплата можлива картками Visa і MasterCard.

Оплата здійснюється лише в національній валюті гривні. В ціну товару, вказану на сайті, входить податок на додану вартість 20%.

Способи доставки:

  • Самовивіз зі складу компанії з 10-00 до 17-00 в робочі дні, при цьому забрати товар можна в день оформлення замовлення, а також протягом наступних 5 робочих днів після оплати.
  • Доставка у Києві кур'єром: при замовленні товару на суму від 1000 грн безкоштовно. До 1000 грн. вартість доставки складає 69 грн. Така доставка можлива з наступного робочого дня після повної оплати. При безготівковому розрахунку ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити замовлення на наявність потрібного товару і його цілісність, передати оригінал доручення кур'єру разом з правильно оформленою видатковою накладною. Занос товару до дверей додатково узгоджується при оформленні замовлення. Час доставки - з 10-00 до 18-00 в робочі дні.
  • Доставка у Київській області кур'єром(на відстань до 50км: м.Бровари, м.Бориспіль, с.Щасливе, м.Гурівщина, с.Гореничі, с.Міла, с.Підгірці, с.Горенка, м.Вишневе, смт.Гостомель, с.Білогородка, м.Буча, м.Ірпінь, смт.Ворзель, с.Княжичі, с.Погреби, с.Старі Петрівці, м.Вишгород, с.Озера, с.Мартусовка, с.Гатне, смт.Чабани, смт. Велика Димирка, м.Боярка, с.Стоянка, м.Васильків і т.д.): безкоштовно при замовленні товару на суму від 7000 грн. Від 2000грн. до 7000грн.вартість доставки складає 135 грн.

При безготівковому розрахунку ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити замовлення на наявність потрібного товару і його цілісність, передати оригінал доручення кур'єру разом з правильно оформленою видатковою накладною. Занос товару до дверей додатково узгоджується при оформленні замовлення. Час доставки - з 10-00 до 18-00 в робочі дні.

ВАЖЛИВО!!! При отриманні товару, доставленого перевізниками, обов'язково перевірте наявність всього товару і його зовнішній вигляд. В разі виникнення претензій Вам необхідно відмовитись від отримання товару і скласти акт (претензію). Про такі випадки просимо повідомляти нам зателефонувавши за номерами:
+38 (044) 201-04-60, +38 (050) 478-77-99, +38 (067) 482-77-97.

Якщо посилка перевірена Вами не на складі перевізника, ми претензій не приймаємо.

Повернення грошових коштів здійснюється не пізніше 7 (семи) днів з моменту отримання товару, що підлягає поверненню. Розрахунок зі споживачем в разі підвищення ціни на товар здійснюється виходячи з вартості товару на момент його купівлі.

Повернення товару належної якості

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості проводиться протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі, якщо дотримані такі умови:

  • товар не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • товарний вигляд збережений – тобто залишились всі ярлики, наклейки та інші частини товару в незмінному вигляді, товар повністю вкомплектований, запакований;
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, товарний чек), збережені всі ярлики і заводське маркування.

Не підлягають обміну (поверненню) товари, перелік яких наведений у Постанові КМУ № 172 від «19» березня 1994 року

Повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця), протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошових коштів.

×