ЛЕГКИЙ СТУПІНЬ НАСИЧЕНОСТІ АРОМАТА
ПОМІРНИЙ СТУПІНЬ НАСИЧЕНОСТІ АРОМАТА
ІНТЕНСИВНИЙ СТУПІНЬ НАСИЧЕНОСТІ АРОМАТА
НЕЙТРАЛЬНИЙ АРОМАТ ФРУКТОВИЙ АРОМАТ
ДЕСЕРТНИЙ АРОМАТ КВІТКОВИЙ АРОМАТ
СВІЖИЙ АРОМАТ ТРАВ`ЯНИЙ АРОМАТ
Вчені з`ясували, які аромати підштовхують до покупки дорогих речей
Група вчених із Технологічного інституту Стівенса, міського університету Нью-Йорку та Університету Темпл довели, що “теплі” аромати, такі як аромат кориці, можуть підштовхнути до покупки дорогих речей.
В результаті експерименту вчені з`ясували, що запах кориці особливим чином впливає на мозок людини. “Коли люди, перебуваючи у закритому приміщенні, вдихають теплі аромати, вони почувають себе більш розслаблено, – кажуть автори дослідження. – Це може спонукати до покупки дорогих речей, щоб таким чином повернути собі відчуття владності і широких можливостей”.
Ці висновки можуть зацікавити магазини, власники яких хочуть збільшити свої продажі. “В роздрібній торгівлі легко маніпулювати людським сприйняттям за допомогою навколишнього середовища, наприклад потужним впливом запахів”, – стверджують автори експерименту.Так, багато супермаркетів на власному досвіді переконались, що аромат випічки і шоколаду примушує клієнтів витрачати більше, ніж вони планували. Тепер до таких запахів можна додати і запах кориці.
За матеріалами ТСН
http://news.finance.ua/ru/news/~/343865